Det var ett tag sedan

Nu börjar jag sakna detta igen och har en mängd olika idéer som jag vill skriva om. Det har varit väldigt mycket den senaste tiden, massa fotograferande, plugg och jag har även hunnit med att vara utomlands. Nu har jag börjat fått ordning på bilder (har dock ett antal kvar att få upp på facebook), i princip allt plugg är avklarat och jag slutar 1:an om lite mer än en vecka. Jag är också uppvilad och någorlunda brun efter en vecka med massa bad och sol. 

Idag drar jag helt enkelt igång bloggen igen efter en paus som varit välbehövlig. Jag har mängder med bilder att visa också - ridlektion, tävlingar, terrängläger och bilder från Cypern. Nu kör vi igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0