Tjena muskler

Det var nu längesedan vi hade våran senaste hopptävling, i höstas - jag hade glömt bort hur tungt vårt hindermaterial var. Efter denna helg kommer jag ha muskler som heter duga. Man brukar dock vänja sig efter ett tag så på söndag är nog det inte så tungt längre. Bommarna fungerar bra, hinderstöden och infångarna är värre. 

Jag har också en träningsvärk från helvetet i låren. Jag har en känsla av att det inte bara var Jojo som jobbade på bra i onsdags. Att gå ner för trappor är som rena tortyren. 

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej! Jag ska på ridläger på DKRS v.26 och jag undrar om du skulle kunna göra en liten presentation på Bon-Bon? Skulle vara jätte kul :)Tycker om din blogg jätte mycket, den är verkligen intressant! :D

/Kram Alice!

Svar: Vad roligt, då syns vi säkert! :) Det ska jag nog kunna fixa, får ta med mig kameran någon dag snart och fixa lite nya bilder på henne. Tack så jättemycket, roligt att höra! :)
Victoria Mickelsson

2013-06-15 @ 02:34:25
Postat av: Blyg sak

Blicken upp Vickan ! ;D

2013-06-17 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0