Dags att dra sig mot sängen

Imorgon klockan 06.30 startar bilfärden mot Sundsvall, vem har kommit på idén att starta tävlingar klockan 8...? Mina föräldrar skjutsar mig dit för att jag ska kunna fota, fotar alla ekipage fram till ungefär klockan 5, om det inte skulle vara slut innan förstås. Tävlingar i Sundsvallsområdet är praktiska, dit kan jag iallafall några gånger under ett tävlingsår få med mamma och pappa eftersom Birsta och Ikea är lockande för dom. 

Jag har tyvärr inte fixat några tidsinställda inför imorgon, men om bloggappen på min telefon skulle kunna vara snäll och fungera så kommer jag uppdatera "live" under dagen - annars är jag tillbaka imorgonkväll.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vart bor du? Eller hur långt bort fotar du? :)

Svar: Jag bor i Delsbo, fotar där jag kan ta mig med buss eller har skjuts :)
Victoria Mickelsson

2013-04-01 @ 14:06:29
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Malin

Svar: Så du ska kanske fota på dressyrtävlingen i Delsbo den 18:e maj? ;)

Svar: Delsbo är min hemmaklubb, så där fotar jag alltid :)
Victoria Mickelsson

2013-04-02 @ 19:35:32
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0