Godmorgon!

Idag är det alltså fredag, enbart 3 dagar kvar tills skolan börjar igen. Vart tog egentligen detta lov vägen? Jag ska iallafall spendera dagen på bästa sätt, hade först och främst tänkt ta en skrittur på Jojo. Sedan är det ju tävling i Bollnäs imorgon och om jag känner mig själv rätt kan jag nog bli kvar på stallet där det kommer fixas för fullt med hästarna som ska tävlas imorgon. Vi får helt enkelt se hur dagen utvecklar sig. 

Jag ska inte gå ner till stallet riktigt än så jag har lite tid för att fixa lite tidsinställda inlägg. Jag har dock lite svårt att komma på vad jag ska skriva, så om någon har lite tips så skulle det uppskattas enormt mycket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0