Om 8 timmar ska jag kliva upp...

En häst riden, en häst knoppad, höpåsar packade, mat fixad... och så vidare, och så vidare. Nu är jag iallafall hemma igen, blev klar lite längre en tänkt. Nu väntar jag på att batteriet som sitter i kameraladdaren ska bli klar för att sedan sätta i det andra och gå och lägga mig. 05.20 ringer mobilen imorgon. 

Klockan 06.00 ska jag befinna mig vid macken där Therese och hennes mamma hämtar upp mig. Stort tack för att jag får åka med er! Vi åker då alltså till Bollnäs där jag ska fota hela dagen. Jag kommer fota alla klasser förutom den sista då jag åker hem med Denise och hennes familj, tack till er också! 

Kommentarer
Postat av: ida melin

hej, kan inte du fota i bollnäs i helgen när det är dressyrtävlingar?:)

Svar: Det beror på om jag tar mig dit på något sätt :)
Victoria Mickelsson

2013-03-10 @ 21:57:49
Postat av: Regina Andersson lans

Hej Viktoria Har du kanske några bilder på mig i Söderhamn och nu i Bollnäs det skulle vara super du är min blogg idol // Regina Andersson Lans med Vinden

Svar: Japp... Din kompis Tuva-Lisa har pratat med mig på facebook om det och jag skickar dom till henne :)
Victoria Mickelsson

2013-03-11 @ 11:46:56
URL: http://reginalans.devote.se
Postat av: Regina Andersson Lans

Du kan skicka bilderna på min e-postadress [email protected] så det blir enklare

Svar: Okej, då gör jag det! :)
Victoria Mickelsson

2013-03-12 @ 11:22:00
URL: http://reginalans.devote.se
Postat av: Regina Andersson lans

Mena [email protected]

2013-03-12 @ 11:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0