FÄLTTÄVLANSLÄGER



Det här med att börja blogga gick ju verkligen jätte bra... men nu kanske jag kan komma igång när jag äntligen har fått min systemkamera och har "knäppt in" mig lite på den.

Hela veckan har iallafall spenderats nere på stallet där det har varit fälttävlansläger.
Har knäppt kort, umgåts med folket och hjälpt till lite smått.
Nu ska det bli väldigt skönt med två lediga dagar, på måndag börjar nästa läger - ett allround inriktat.

Aja, kan ju bjuda på lite bilder här på bloggen. Men dom flesta laddas upp på min bilddagbok - @EVVM













Som sagt, mer bilder kommer läggas upp på bilddagboken. Vill någon från lägret ha bilder, mejla på [email protected] eller skriv på bdb/facebook! :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh vilka fina bilder Vickan och kul att du har blogg :D

2011-07-09 @ 11:22:43
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0