MASSA!


Har nu ett "provisoriskt" internet på min data, så nu kan jag sätta igång med bloggandet lite smått igen.
Kan hända att det inte blir superduper mycket uppdatering eftersom detta bredband är grymt segt!

Det har faktikst hänt rätt så mycket sen senast, dagarna har till största del spenderats ner på ridskolan men har även ridit Nicke och Nisse 2 gånger.
Eller ja, jag har bara ridit Nicke medans Dogge och Gustav har ridit Nisse.

Nicke är verkligen en super trevlig ponny men kan få för sig att bocka lite när man gör något extra roligt, tillexempel galopperar eller hoppar en stock i skogen.
Det blir verkligen mycket balansträning nu ett tag innan dom får upp sadlarna till hästarna!
Även Nisse verkar vara en trevlig ponny, iallafall vad jag har sett.

Båda är iallafall väldigt snälla och hålla på med och min lillebror som är 8 år gör det mesta själv med Nisse.



Datan har något fel och vill inte ladda upp dom bilder jag vill i rätt storlek, så får väl lägga upp den enda bild den vill då... någon som vet vad det kan vara för fel!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0