SEG DAG


Idag skulle jag passa på att ta en sovmorgon, det gick ju som det gick - jag vaknade redan klockan 9...
Det kommer verkligen bli en seg dag idag, jag har ingenting att göra... eoförsig är det rätt skönt eftersom jag är väldigt trött.

Jag ska nog iallafall försöka mig på att skriva några inlägg, till exempel om dom olika hästar som passerat genom åren. Ska försöka leta upp några bilder också eftersom det blir så mycket roligare för er att läsa då!

Vem kan till exempel det här vara?

saknade ponny!



Förresten, bara jag som inte ser headern?  Jag ser den på min andra data, men inte på den här...

Ser ni den eller inte?

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag ser ingen :(

2011-07-12 @ 12:45:19
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0