DÅLIG RIDNING

Kom nyss hem och usch och fy säger jag bara. Dressyrprogram med Casper, jag red som en kratta och han blev seg och stark... helt förståerligt om man ser till min ridning.
Men kommer igen till nästa måndag och rider som attan då istället.

Hur trött som helst efter en dag i skolan, och är såååhäär taggad för långdag imorgon. Men för att se det hela posetivt är det bara några veckor kvar till jullovet, längtar mer än mycket.
Bloggar mer imorgon då jag kommer sitta hemma hela kvällen med en massa plugg, trevligare tisdagskväll skulle jag ju kunna ha haft.
sötcasper.


Kommentarer
Postat av: Tove O

Du red inte alls dåligt Vickan och det kommer du få höra tills du förstår det! ;) Men sen måste du ju också tänka på att Casper aldrig går speciellt bra i dressyr heller, jag har i vilket fall aldrig sett han gå rikigt bra i dressyr, så jag tyckte att du gjorde det jättebra! :)

2011-11-21 @ 23:44:14
URL: http://lillatoove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0