BLOGGAR

Jag har några bloggar som finns under fliken favoriter, minskade ner dom rejält för någon dag sedan så från att ha varit 20-30 stycken finns det nu bara 5 stycken kvar.
Det är dom bloggar jag kollar in på ett x-antal gånger under en dag, det finns många andra som jag kollar nästan varje dag också.

DRESSYRMUPPARNA.se och TEAMSL.se
Det är bloggar som jag läst sen dom startades? Iallafall vad jag kommer ihåg, har helt enkelt fastnat.
CARLSSONPATAKET.se och JOHANNAGRANT.se
Även det är bloggar som jag läst ett bra tag.
Har märkt att det mestadels är dom stora hästbloggarna jag fastnar för, läser några som inte är lika kända också, men inte lika ofta.
Dessa 4 bloggar har för det mesta bra uppdatering, åsiktsinlägg och fina bilder. Sådant som iallafall jag tycker är viktigt på en blogg, fastnar i princip aldrig för en blogg med endast mobilbilder - mobilbilder då och då gör absolut ingenting!

Sedan är det en blogg till som finns med på "favoritlistan" DKRSRYTTARE.blogg.se.
Den bloggen är det 3 stycken från klubben som driver så den tycker jag att alla ska börja läsa!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Rider du utan träns ibland? Svara i min blogg!

2011-10-26 @ 18:50:10
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0