Plugg, plugg och åter plugg

Med 19 dagar kvar till julafton, märks det verkligen att det snart är jullov - iallafall med tanke på hur mycket prov och andra saker vi har i skolan nu för tiden. Det är anledningen till att bloggen inte har hunnits med. Det är helt enkelt så att skolan går före, även om jag tycker att det är så mycket roligare att blogga... 

Men jag ska inte klaga egentligen. Som sagt är det 19 dagar kvar till julafton och det betyder att det bara är 20 dagar kvar till jag äntligen fyller 16, det är inte lätt att vara född så sent på året. Annars är dagens höjdpunkt (iallafall nästan) julkalendern nu i december. Det är verkligen sååå mysigt att kliva upp på morgonen och platta håret framför ett avsnitt framför Mysteriet på Greveholm 2. Den slår inte orginalet, men bra är den iallafall. 

Med detta inlägg ville jag från början säga att jag från och med nu ska försöka hinna med bloggan så mycket som det bara är möjligt, men om uppdateringen blir dålig så vet ni iallafall varför. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0