Bloggandet

Under dessa dagar som jag har varit sjuk och knappt orkat starta datorn har jag verkligen saknat att blogga. Jag har blivit så van vid att varje dag skriva några inlägg och det känns på något vis tomt att inte göra det.

Denna blogg har sedan jag startade den varit enbart inriktad på hästar. Ändå står det på min header, "en blogg om mitt liv". Hästar är absolut en väldigt stor del av mitt liv - men, jag har ingen egen häst och rider oftast ungefär bara 2-3 gånger i veckan. Detta leder till att jag väldigt ofta under veckodagarna inte har så mycket att blogga om. Jag har därför funderat och kommit fram till att evvm.blogg.se verkligen ska bli en blogg om mitt liv. Huvudinriktningen är absolut fortfarande hästar, men jag kommer börja skriva lite mer om allmänna saker utanför ridsporten också.

Alltså, detta är en blogg om mitt liv. Hästar och fotografering är dom största inriktningarna, men skriver också mer om min vardag och om saker och händelser i allmänhet.
En blogg med kontraster!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0