Jag ♥ Studiedagar

Hur underbart är det inte att kunna sova länge, bara vara hemma och ta det lugnt - när man alla andra tisdagar har alla sega ämnen som finns och går i skolan till halv 4?
För den som inte vet svaret på denna fråga kan jag informera om att det är väldigt underbart! Fast egentligen sov jag inte så länge, klev upp redan strax före 9. Men jag är ju barnvakt så kände att jag kanske borde roa Douglas lite, men sedan visade det sig att han ändå varit vaken sen halv 7...

Vi har faktiskt inte gjort alls mycket idag, kollat på film och spelat lite wii. Nu ska vi snart börja laga mat, vi får se hur det går eftersom det är första gången vi lagar Carbonara. Förhoppningsvis ska det gå bra eftersom vi har ett väldigt utförligt recept som väntar på oss där nere.

Alla hjärtans-dag är det ju idag också, så glad Alla ♥-dag på er alla!
Puss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0