Onsdag imorgon, eller var det måndag?

Studiedagen går emot sitt slut och jag är ibland väldigt säker på att det är söndag...
Hur jag ska göra för att komma ihåg idrottskläder imorgon vet jag inte riktigt, kanske ska sätta upp en stor lapp på dörren där det står ONSDAG. Hoppas på att någon påminner mig! 

Imorgon har vi "läxförhör" på SO:n , Riksdag/regering. Så ska lägga mig och läsa igenom det lite nu. Har gjort frågorna och pluggat på skolan, så jag kan det nog egentligen. Men att läsa igenom det en gång kan ju inte skada. Det kommer nog bli en väldigt seg skoldag imorgon, vi har ett litet förhör även på svenskan och sedan ska jag fortsätta på mitt matteprov också. Jag bara måste komma ihåg idrottskläderna, så det finns någon liten ljuspunkt under dagen!

Efter skolan åker jag och rider Myggan, skönt efter en tråkig dag i skolan. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men jag skulle tro att vi kommer att rida på ridbanan, dressyr. Jag måste fundera ut något speciellt att göra, jag tycker det är väldigt svårt att rida utan ridlärare/tränare. Jag kommer aldrig på någon bra övning och blir lätt okoncentrerad, men ska verkligen försöka rida riktigt ordentligt och genomtänkt imorgon.

Jag har fixat ett tidsinställt, sedan uppdaterar jag när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: alva

va fiin blogg du har!:)

kramen'

2012-02-19 @ 18:13:00
URL: http://alvaalerbriink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0