Trött som en... ah, jag vet egentligen inte

Det enda som jag har gjort dom senaste 3 dagarna är att vilat/sovit, ändå är jag tröttare än någonsin förr. Gick och la mig klockan 23.00 igår, sov till ungefär 11.00 = 12 timmars sömn. Men jag är fortfarande trött redan nu, hur går det ihop? Att vara sjuk är verkligen väldigt trist!

Idag har jag iallafall varit i princip feberfri hela dagen, har inte stenkoll på det där (eftersom vi inte har någon febertermometer...(a)) Men har inte frysit, bara haft lite ont i huvudet och varit väldigt mycket piggare än dom tidigare dagarna. Hostar och nyser tyvärr fortfarande som bara attan. Jag som hade velat vara på stallet under helgen, men det blev ju inte så. Ska se till att bli ännu friskare tills på måndag istället så att jag orkar med både skolan och sedan ridlektionen på kvällen, önska mig lycka till!

Kvällen har spenderats framför tv:n och först och främst framför Brynäs - Skellefteå. Skulle någon ha missat det så kan jag informera om att Brynäs är bäst! 3-1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0