Underbart!

Söndagskvällen känns med ens inte lika hemsk när jag vet att jag får sova ut på tisdag igen.
Studiedag på tisdag = underbart! Jag har knappt något plugg alls som skulle behöva göras då eller, vilket gör att det blir ännu mera underbart. Däremot ska jag vara barnvakt eftersom Dogge också har studiedag då, men honom ska jag ge stränga order att vara tyst och lugn tills det att jag vaknar! Tills det att jag vaknar av mig själv alltså, inte tills han känner för att komma och väcka mig....

Jag har suttit och fixat lite med bilderna under kvällen, men har fortfarande  200-300 kvar, det går segt. Förhoppningsvis så hinner jag lägga upp några i inlägg och fixa som tidsinställda under morgondagen.
Imorgon har jag ju även ridlektion, vi ska hoppa. Vet inte vem jag ska rida, men jag hoppas självklart på Casper. Egentligen blir det nog Lina eftersom jag har ridit henne dom senaste gångerna, men vi får helt enkelt se! Detta är verkligen super nyttigt med att rida på ridskolan, att man får chansen att rida så många olika hästar, super bra och man utvecklas verkligen som ryttare.
Lina igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0