NY HJÄLM! + övriga inköp

Idag har jag köpt en ny ridhjälm, en Horselifehjälm.
Blev alltså ingen Lamicell, jag testade både en hjälm från Lamicell och denna från Horselife - och jag gillade Horselifehjälmen betydligt bättre. Den passade bättre på mitt huvud, med Lamicellhjälmen på blev mitt huvud väldigt avlångt.
Men tanke på att det även var en liten prisskillnad mellan hjälmarna var valet inte alls svårt, så nu äger jag alltså en Horselife. 
           
          
           ett spö
          
           en stickad tröja
          
           en "vanlig" tröja
          
           ett par jeans
          
           örhängen
          
/Victoria  
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0