Biff VS Smäcker

Ridsporten är en otroligt häftig sport. Det blev ännu klarare för mig när jag igår kollade igenom gamla bilder och upptäckte dessa två hästar, riktiga motsatser till varandra. En biffig och rejäl, en annan smäcker och mindre - men dom kan tävla mot varandra, i samma klass och på samma tävling. Det måste ridsporten vara rätt ensam om. Det spelar ingen roll hur du ser ut eller är byggd, alla kan vara med. (Detta gäller ju faktiskt både häst och människa)

Men dessa bilder tycker jag verkligen visar hur olika hästar kan vara, men dom tävlade alltså mot varandra i samma klasser. Jag tycker att båda två är riktigt fina, men på olika sätt.



Kommentarer
Postat av: Maja - ryttarinnornas

Det skulle vara jättesnällt om du ville skicka bilder på mig sen lägret om du har några? :D
Du kan ju maila dem till mail adressen jag skrev i den här kommentaren, om du vill alltså! ;)

2012-07-16 @ 16:48:26
URL: http://ryttarinnornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0