Gårdagen & Dagen

Igår så var jag hemma ungefär en halvtimme under dagen vilket gjorde att jag inte hade tid att blogga. Först var jag i skolan fram till klockan halv 1 och sedan stannade jag kvar i Delsbo med kompisar, vi gick runt och pratade och åt mat. När dom åkte hem så åkte jag direkt till Hilma och red Myggan tillsammans med henne. Vi red ut på en mysig tur och hästarna skötte sig super bra. Efter det åkte jag hem en snabbis och bytte om och spenderade sedan även kvällen med vänner.

Idag blev det en rejäl sovmorgon eftersom jag kom hem rätt sent i natt, hur skönt som helst! Under dagen ska jag göra mina allra sista uppgift i grundskolan, en väldigt konstig känsla... jag ska även städa mitt rum lite eftersom vi nu har börjat flytta.
En gammal bild på mig och Myggan, foto Sandra : http://dkrsryttare.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0