Uppdatering under helgen

Under den tid som jag har haft fullt pp med skolan har jag ändå hunnit fota en massa, men jag har inte hunnit fixa bilderna och lägga upp dom här. Därför har jag nu en mängd bilder från olika tillfällen som skulle passa perfekt att lägga upp här som tidsinställda under helgen när jag är i Strömsholm.

Jag och mamma kommer åka hemifrån tidigt på lördag morgon, helst skulle jag vilja vara där klockan 8 när uppvärmningsklassen för ponnyallsvenskan börjar - men det är nog bara att glömma, det tar ju ändå cirka 4 timmar att åka... orkar inte kliva upp innan 4. Eftersom vi ska sova på hotell och vara där hela söndagen så kommer jag ju kunna kolla på två omgångar av ponnyallsvenskan då, får nog nöja mig med det.

Men jag vill verkligen starta igång bloggen ordentligt igen vilket gör att jag kommer fixa iordning lite tidsinställda som kommer upp, just nu verkar det som att jag kommer ta med mig minidatorn vilket gör att jag även kommer kunna blogga ifrån hotellet och kanske från bilen också. Bloggen ska iallafall uppdateras, den saken är säker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0