Uppdatering = noll

Detta med att uppdatera bättre på lovet gick ju som det gick... sedan har mitt tidsinställda inlägg inte kommit upp heller.

Åkte och red med Hilma klockan halv 12, blev tidigare än planerat så fick det lite smått stressigt. Vi red på täckten idag och jag har aldrig ridit Aileen "seriöst" innan, jag har "bara" ridit ut på henne. Så i början gick det lite sisådär, vi hittade inte varandra helt hundra men hon blev iallafall mer och mer avslappnad. Hon var väldigt lugn och fin när jag travade av henne vilket kändes bra.
Efter det åkte jag och Hilma ner till ridskolan ett tag, jag fotade lite så bilderna kommer imorgon.

Sedan var det full fart hem, byta om och fixa mig. Vi bestämde oss imorse för att åka till Timrå och kolla på hockey. En väldigt välplanerad resa, men biljetterna var ju gratis. ;)
Brynäs spelade inte alls bra första perioden och låg under med 3-0 redan då, vi funderade allvarligt på att åka hem. Som tur var ryckte dom upp sig ordentligt, efter att ha släppt in ännu ett till mål tidigt i andra perioden så blev det helt plötsligt en väldig fart på dom. Dom vann till slut med 5-4, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0