Dressyrtävling i Ljusdal

Idag har jag för första gången varit på Ljusdals ridklubb, fin anläggning!
Jag följde alltså med Tove som tävlade dressyr där tillsammans med Mystik, vill ni läsa mer om hur det gick så kan ni läsa hennes blogg: http://lillatoove.blogg.se

När jag kom hem hoppade jag i min ziperall och redigerade och skickade en massa bilder från igår. Efter att ha stått ute i regnet några timmar har jag varit väldigt frusen, Ä C K E L V Ä D E R ! Jag lägger bara upp någon bild nu eftersom jag redan har lagt upp lite bilder idag, resten kommer imorgon.


Kommentarer
Postat av: Mamma

...det är väl andra gången du är på Ljusdals ridklubb? Till och med jag var ju med dig då vi tittade på Stephanie och Polly, eller kommer jag ihåg fel? :) ...men det är ju klart du var ju ganska liten då, Pluttis ;)

2012-05-20 @ 18:03:33
Postat av: Jossan

Kul! :) Bästa klubben det ju :P ^^

2012-05-20 @ 23:01:56
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0