Söndagmorgon

Jag hade ställt klockan för att inte hela dagen skulle försvinna, så här slutade det:

09.30 - Alarmet ringde för första gången, strålande sol, men jag klev inte upp.

10.30 - Det ringer för andra gången men jag somnar återigen om. Tilläggas bör att solen fortfarande lyste.

12.17 - Mamma ringer, jag kliver äntligen upp.... tror ni det är bra väder? Inte direkt, ingen sol överhuvudtaget och det blåser en hel del.

Vad har jag då lärt mig av detta? Att man borde kliva upp då man har tänkt det, för att hinna med dagens få soltimmar... jag vill verkligen ha sommar på riktigt nu!

Så här ser det inte riktigt ut idag. Jag sitter med mini-datorn, men inte ute - framför några avsnitt av Gossip Girl, inte helt illa det heller faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0