Vart tar tiden vägen?

Om 16 dagar så kommer jag att ha slutat 9:an, jag kommer att ha gått min sista dag på Ede skola tillsammans med världens bästa 9B. Vart har tiden tagit vägen? Det kändes som att det var nyss det var första dagen i en ny skola, men snart har det gått hela 3 år och det är dags att ta steget vidare till gymnasiet.

Jag har just nu en massa plugg som ska vara inlämnat på fredag. Det gör att bloggen och dom bilder jag ska skicka läggs åt sidan, efter denna vecka kommer det bli lugnare i skolan och sedan väntar ett långt härligt sommarlov - då finns det tid för bloggen, just nu prioriteras skolan. Jag ska göra klart dom sista inlämningarna och verkligen se till att höja dom betyg jag har chansen att höja, sedan ska jag även ta vara på dom sista dagarna i 9B. Jag kommer verkligen att sakna min klass!


Kommentarer
Postat av: :)

ska du fota Daglägret V. 25?

2012-06-02 @ 10:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0