Ännu en kväll på stallet

Efter att ha suttit i lägenheten hela dagen började jag bli riktigt rastlös, så då bar det av ner till stallet. Det är riktigt segt att min cykel varken har någon luft i däcken eller några bromsar, det betyder att jag får gå överallt för tillfället. Som tur var fick jag åka med Gustav hem. 

Nu är jag alltså hemma igen och fast framför datorn igen. Letar kläder i min överfulla garderob, men kan ändå inte hitta något att ha på mig imorgon - hur kommer det sig att det alltid är så? Något mer än det ska jag inte göra ikväll. Däremot blir jag nog kvar framför datorn ett tag, för jag börjar först 9.20 imorgon. Kan man annat än älska gymnasiet dagar som denna? Att lektionerna under dagen inte är dom roligaste gör inte så mycket när man får sovmorgon. 

Kommentarer
Postat av: Frida - ryttarinnornas

Sv: okej tack så jätte mycket! :D ska kolla lite så kanske jag hör av mi sen:D

2012-09-03 @ 07:51:25
URL: http://www.ryttarinnornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0