En helg då jag har kopplat bort allt

Jag har under hela denna helg kopplat bort allt. Myst framför tv:n och har snart sett en hel säsong av One Tree Hill, jag har varit ute och gått med musiken på högsta volym i öronen och jag har inte så mycket som kollat på något plugg. Idag har jag inte heller startat datorn förens nu, vilket faktiskt känns väldigt skönt. 

Efter en helg som denna känner jag mig laddad inför en skolvecka, och nästa helg ska jag iväg på årets första tävling. Kameran ska dammas av och jag har verkligen längtat efter detta! 

Nu ska jag fortsätta kvällen med att kolla på Ponnyakuten och sedan starta en film. Jag ska också fixa några tidsinställda inlägg som kommer upp under morgondagen. Något speciellt ni vill läsa om eller se bilder på? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0