Hej hallå träningsvärk i magen

 
Det var länge sedan jag var så här slut efter en ridlektion, det är helt klart krävande att rida Emm. När man får till det på ordentligt blir hon riktigt fin och man behöver knappt göra någonting alls, men man behöver jobba för att komma dit. Det var iallafall en rolig lektion och även om Emm drog iväg några gånger så kändes det i det stora hela väldigt bra, däremot kommer jag ha rejäl träningsvärk i magen imorgon - jag känner den komma krypande. 

I lördags var jag i Bollnäs hela dagen, åkte 6 på morgonen och kom hem 6 på kvällen. Under gårdagen började jag fixa lite bland bilderna, läste en bok till skolan och var ner och red Jojo en sväg, fullt upp helt enkelt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0