VECKAN

Att hålla bloggen igång den här veckan gick inte alls bra.. har åkt hemifrån åtta på morgonen och kommit hem runt 9 någongång. Så första priotering när jag kommit hem har inte varit bloggen.

Har iallafall varit på "skötarläger" den här veckan, eller på eftermiddagarna iallafall.
Har ridit tre olika hästar dom dagar jag ridit, Petra, Rasmus och igår Quinty.
Petra och Rasmus skötte sig super båda två och det var väldigt mysiga ridturer.

Quinty däremot hade lite egna åsikter om vad hon ville göra och inte, så blev några luftsprång och resningar hit och dit och i en av dom tappade jag balansen och åkte av.
Igår kände jag mest av att jag var lite yr men idag har även nacken börjat göra ont så måste ha sträckt den på något vis. Är även lite öm här och var, men inget allvarligt som tur är!

Som det ser ut nu så kommer jag nog inte rida mer på detta skötarläger utan vilar nacken tills på måndag då terminen börjar.

Istället åker jag nog till Hudik imorgon på HRPK's ponnyhopptävlingar. Hade egentligen bara tänkt åkt dit på söndag eftersom skötarlägret slutar imorgon.
Men eftersom det nu blev som det blev så åker jag nog dit imorgon eftersom det är då några av DKRS ponnyryttare tävlar.
Ska försöka ta mig ner på stallet någonting iallafall för att pyssla med Petra...

Kameran följer givetvis med till Hudik så några bilder blir det nog alltid. ;)

Långt och tråkigt inlägg med bara text, men aja uppdatering iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0