05/12

Idag var det en väldigt seg dag på skolan, jobbiga lektioner även om vi inte gjorde sådär super mycket på dom. Fick tillbaka ett prov och ett religionarbete och är riktigt nöjd med resultaten på båda delar. Det känns riktigt skönt eftersom våra betyg sätts alldeles snart, om någon vecka bara.

Egentligen har jag ju även ridlektion idag, men pågrund av att Marit, våran ridlärare, är på kurs flyttas den fram till v.51. Istället spenderas kvällen bara hemma framför datan/tvn, det känns ändå helt okej eftersom jag absolut inte kunde somna när jag gick och la mig igår kväll... vilket ledde till att jag sov över imorse, vaknade en halvtimme innan jag skulle åka med ett väldigt lockigt hår, lyckat! Hann iallafall i tid till bussen men är nu väldigt trött!
Kan iallafall tala om att allt faktiskt kan gå väldigt fort på mornarna om det behövs, hann med allt.
Hur söt är det tillåtet att vara? :') 

bild fotad av Olivia


Kommentarer
Postat av: Linn ♥ [FOTO & HÄSTBLOGG]

Sv: Ja precis! :) Tack detsamma! :D

2011-12-05 @ 19:23:17
URL: http://lunisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0