BLOGGLISTA

Gör som väldigt många andra och kör på en blogglista. Lägger upp ett nummer per dag, alltid skönt att ha något specifikt att blogga om, att ha ett "färdigt" inlägg per dag.

1. En bild på favorithästen
2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Favoritbilder jag tagit
6. Alla hästar i stallet
7. En sak som aldrig får hända
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
10. 10 saker du inte visste om mig
11. En låt som påminner om en häst du älskar
12. Min favoritgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut 
19. Något jag vill göra
20. Någon jag vill träffa
21. Någon jag vill träffa igen
22. Hoppning eller dressyr?
23. Mitt motto
24. Någon jag träffar vardagligen
25. En bild på första favorithästen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridningen


Kommentarer
Postat av: Felicia

Svara på dagens hästfråga och ha turen att få en länkning:)

2011-12-06 @ 12:31:40
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: SHUNi- hästblogg

SUPERFIN blogg!

Dagens fråga på min blogg: Vad anser du om hästtandläkare? Vad är dina erfarenheter om detta? Var mer än gärna med och diskutera på min hästblogg kring hästtandläkare! :)

2011-12-06 @ 13:00:05
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0