Go Casper! Lektionen idag flöt på bra, och Casper skötte sig super.
Han är så sjukt rolig att rida, funkade bra både fram och tillbaka.. lite problem med styrningen en gång. Men allt kan ju inte funka perfekt! Min ridning skulle självklart också kunna varit bättre, för det går ju alltid att förbättra en massa saker. Men på det stora hela är jag nöjd.
Berättar mer imorgon, eftersom vi rider rätt så sent är det sängen, bums när man kommer hem (eller ja, duscha och läsa lite bloggar först...) Imorgon slutar jag tidigt, redan vid 1 - så då hinner jag uppdatera en massa.

Gammal bild på Casper, fotad med min föredetta digitalkamera. 

                            

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Åh,tack så mycket!Desamma :)!

Den bilden var riktigt fin för vara digitalkamera bild ,dessutom var hästen väldigt fin!

2011-12-19 @ 23:09:31
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0