GOOOD!

Bra julafton, och även en bra födelsedag. Varken gör eller får alls något mycket idag, sprider ut det hela lite... så inte allt är över på två dagar. Idag har det bara varit mys med familjen, wii♥
Ska fixa lite ikväll, färga håret och sedan ska jag även knäppa kort på julklapparna och lägga upp här på bloggen. Fick knappt något "hästigt" alls, men det står ju att bloggen även ska handla om min vardag, sådetså!
Imorgon är det KM i dressyr på ridskolan och jag ska inte vara med. Känner inte att jag har någon häst som jag verkligen vill tävla, det känns helt enkelt inte som ett måste och därför är jag funktionär istället. 
Satsar på att vara med på Buscupen-omgångarna och KM nästa år istället. 

Imorgon så är det "lilla julafton", vi firar då tillsammans med släkten på pappas sida. Får se om kameran följer med dit, isåfall bjuder jag på bilder här på bloggen.
Den följer iallafall med ner på ridskolan imorgon så då blir det säkert en del bilder!
blandade dressyrbilder. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0