"HUNDHOPPNING"

Douglas var med mig på stallet igår och efter 3 hoppgrupper började han tröttna. Så för att roa honom lite följde vi med Gustav ut och kollade när han hoppade lite med sin hund. Jag hade ju kameran med mig så självklart klickade jag några bilder.
Men jag måste säga att fota hundar inte var det lättaste... dom är ju så långt ner så man måste typ lägga sig på marken för att det inte ska se ut som man är en jätte på 2 meter som fotar uppifrån. Iallafall om hunden är så liten som Tindra var.




Även våran urgulliga stallkatt Milo kom och vilja vara med efter ett tag, han är nog den coolaste katt jag någonsin träffat - verkligen med på allt! Så även om Tindra var lite halvläskig var han med och lekte ett tag.

Hur söt? :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0