KALENDER

Jag har enda sedan jag blev intresserad av hästar varje år haft en häst-kalender hängandes i mitt rum. Förr om åren tycker jag att dom flesta bilder har passat in till månaden i fråga.
I år blev jag däremot väldigt besviken på just den biten... varenda bild skulle passat till sommarmånaderna, men ingen passar till varken vår- höst- eller vintermånaderna. Alla bilder är fina och bra fotograferade, men tyvärr så tänker man inte på det när bilderna passar in så illa.

Att ha denna bild hängandes i rummet, i december när det snart är jul ger iallafall inte mig någon julkänsla..

Tänk om dom istället valt en bild med massa löv och "höstfärger", känslan hade blivit bättre.


Den månad som bilden verkligen passar är juni.


Som sagt har jag alla andra år tyckt att dom gjort ett väldigt bra jobb med att hitta bilder som passar. Hoppas detta är något som bara hände i år och dom är tillbaka på samma "spår" igen nästa år! Eftersom bilderna är fina tycker jag att det är tråkigt att dom inte lagt ner större jobb på att dom ska passa in.... 
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0