RIDHJÄLM

Nu under jul och på min födelsedag har jag fått pengar ifrån många. För dom pengarna ska jag köpa en ny ridhjälm, frågan är bara vilken. Om jag vill har jag råd med någon Charles Owen - men, då har jag inte pengar till någonting annat överhuvutaget.
Det känns faktiskt också väldigt onödigt att lägga ner så mycket pengar på en ridhjälm när jag "bara" rider på ridskola. Därför letar jag nu efter en någorlunda billig, snygg och stilren ridhjälm.
Den jag funderar mest på i nuläget är en Lamicell Master, men dom verkar "hårda" att ha på sig... ska till Gävle på fredag så då ska jag försöka ta mig till en ridsportbutik och testa lite olika.

Om jag hade haft mer pengar hade jag absolut köpt en Charles Owen av något slag, men tror faktiskt inte att jag gör av med alla mina pengar på en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0