SKOLAN

Sitter nu med färg i håret, det enda som gör att jag ångrar att jag färgade det brunt från första början... att utväxten kommer så fort och att man måste "färga om" det så ofta. Annars trivs jag väldigt mycket mer som brunett och jag kan ärligt säga att jag tycker att jag passar mycket bättre i brunt än blont.
Ska även fixa lite annat inför imorgon sen blir det bara att slappa framför tvn eller datan.

Är faktiskt väldigt sugen på att gå i skolan imorgon - är det just nu, men kommer nog inte vara det imorgon när jag vaknar och inte heller när jag väl kommer dit... men det ska bli väldigt roligt att träffa alla igen eftersom jag inte har varit på skolan sen i onsdags, blev en väldigt lång helg och det kändes välbehövligt och väldigt skönt.
Har fixat några tidsinställda tills imorgon och jag hinner nog även skriva ihop något när jag är hemma mellan skoln och stallet så imorgon hålls bloggen igång ordentligt! Känner mig väldigt taggad på att blogga just nu och har faktiskt även några idéer, det ökar självklart eftersom besökstatistiken ökar, och faktiskt håller i sig.
inlägg utan bilder är tråkiga!


Bilder från fälttävlanslägret i somras.
Om jag skulle rekomendera ett läger på dkrs så skulle jag absolut välja detta, har aldrig varit med själv utan har "bara" varit med och kollat på - det är hur lärorikt som helst. Men jag rekomenderar alla läger på dkrs egentligen, dom är grym. Inte så konstigt eftersom det är världens bästa ridklubb.♥


Kommentarer
Postat av: Josefine - Dressage world

Var gärna med och delta i min tävling på bloggen om när snön kommer! Kolla in inlägget (http://dressageworld.blogg.se/2011/december/minitavling.html#comment) för mer info! :D

Tack på förhand :)

2011-12-04 @ 20:35:21
URL: http://dressageworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0