SÖNDAG+MÅNDAG

Dom två senaste dagarna har jag verkligen haft fullt upp. Igår hade jag stalltjänst, vilket betydde tre gånger fram och tillbaka. Som tur var gick allt väldigt fort och smidigt, nog den snabbaste stalltjänst jag varit med om, speciellt morgonen.
Mellan dessa pass kollade jag igenom några avsnitt av One Tree Hill, underbar serie :')

Även idag har det varit fullt upp, hem en snabbis efter skolan för att byta om och äta middag och sedan ner till ridskolan. Idag hade vi inte några vanliga lektioner utan istället är det "avslutningsvecka" denna vecka. För dom allra flesta grupper är det alltså den sista ridlektionen för terminen men eftersom vi har missat en gång rider vi även nästa vecka.
Denna vecka är det varje dag någon slags avslutning, antingen kan man välja att rida banhoppning eller rida igenom ett dressyrprogram. Jag valde att hoppa och jag red alltså idag, Casper i 70 cm. Jag tycker faktiskt att det gick bra och jag är väldigt nöjd över Casper, det gick absolut över förväntan!
Casper♥

Det har, som ni märkt varit en bloggpaus nu i nån dag men kör nu igång igen. Snart är det jullov vilket innebär mycket hästaktiviteter = mycket att blogga om. Jag är även klar med allt skolarbete som ska lämnas in och jag har även gjort alla prov, känns verkligen hur skönt som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0