3 JULI



Idag har jag verkligen inte gjort någonting alls, har bara suttit hemma vid datan/tvn. Måste säga att det varit rätt skönt efter varit nere på stallet tillsammans med dom som gått på läger hela veckan!

På kvällen blev det att jag åkte ner till stallet och hjälpte till på stalltjänsten eftersom det var mammas kompis som var handledare och hon och hennes barn hade varit själv på morgonen.
Flyttade dom flesta ridskolehästarna till beteshagar och tog in exemhästarna och fixade med dom.


Imorgon åker jag nog ner till stallet vid klockan 1 ungefär för att kolla på när dom som ska vara med på lägret denna vecka rider sin första lektion. Denna vecka är det fälttävlansläger!
Min kamera kommer ju förhoppningsvis imorgon, jag kommer nog tyvärr hinna åka till stallet imorgon innan posten kommer... men på tisdag får den följa med, resten av veckan också för den delen!
Så här kommer det antagligen laddas upp en massa lägerbilder i slutet av varje dag..

Mycket mer finns det inte att skriva om, kommer bli sååå mycket roligare att blogga sen när man har en kamera och egna bilder. Så än så länge får ni stå ut med ett jättetråkigt inlägg helt utan bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0