HEHEHE....

Ja, bloggandet går ju verkligen super bra! :D
*förstå den gigantiska ironin i denna mening...*

Men eftersom bloggens storlek är minimal så känner jag inte att det gör så mycket om jag inte uppdaterar på några dagar. Det bidrar väl eoförsig till att bloggen aldrig någonsin kommer växa och bli större men ändå.
Denna vecka har varit sjukt jobbig i skolan, tror alla lärare bestämt sig på samma gång att i princip alla prov och inlämmningar ska vara precis när skolan har börjat igen, kul!

Det är anledningen till att jag inte har orkat blogga, har inte haft något roligt att blogga om heller.
Har inte varit ner till stallet sen i måndags, tiden har verkligen inte funnits. Även förkylningen har nu brutit ut ordentligt - hosta, ont i halsen, och febern  finns nog lite den också.

Var ner på marknaden igår ett tag, men eftersom jag inte mådde 100 åkte jag hem efter bara ett par timmar.
Mår inte direkt bättre efter att ha gått runt där i regnet så åker inte ner dit någt mer i helgen.
Åker eventuellt ner till stallet idag, är det Uffeträning eller inte, det är frågan. Någon som vet?
Om det är det och om jag åker ner följer nog kameran med iallafall, så kanske det blir några bilder.
Vädret är ju iallafall bra idag, får väl se hur länge det håller i säg eftersom det andra dagar har växlat på 2 sekunder.

Några av bilderna från Hudik är fortfarande kvar på kameran och kamerasladden låg inte där jag trodde den skulle ligga, ska försöka leta den nu snart.
Så förhoppningsvis hålls bloggen uppdaterad med bilder idag.

Tråkigt inlägg med bara text, men bättre än inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0