PETRA♥

Kan ju bara börja med att säga att Petra är bääääst, hur rolig ridlektion som helst idag. :')
Ponnyn verkade också tycka att det var roligt, man märker det verkligen på henne, helst av allt hade hon nog bara viljat springa iväg och hoppa hindrena i 180km/h men höll sig faktiskt i skinnet väldigt bra.

Hoppade lite småhinder, lydnadsövningar - väldigt nyttigt!
Hästarna är ju inte riiiktiigt igång än och har inte hoppat på ett tag, så alla hästar var väldigt taggade och verkade tycka att det var jätte roligt.

smått gullig bild på mig och söt ponny, 2-3år sen kanske?


foto, Sandra - http://dkrsryttare.blogg.se/

Skolan däremot var inte alls lika kul, grymt trött och börjar bli smått sjuk också tror jag.
Men har verkligen bestämt mig för att jobba ordentligt på lektionerna nu, ska inte komma efter i något ämne! Förhoppningsvis kan jag hålla det också...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0