RIDLEKTION 12/9

Idag red jag alltså lektion. Vi hoppade precis som jag trodde bana.
Det blev en bana med en massa olika titthinder, och det gillade väl inte Petra sådär supermycket...
Första gången vi hoppade banan så stannade hon först en gång på hinder nummer 3 tror jag det var?
Då blev jag lite spänd därför så då stannade hon 1-2 gånger till, självklart blev hon spänd eftersom jag blev det. Sedan tycker jag resten av banan flöt på helt okej.

Hoppade sedan om den en gång till och då blev det ett stopp på 3:an igen, men jag tyckte att det kändes bättre än förra gången.
Är faktiskt rätt nöjd med lektionen överlag, det var ju första gången jag hoppade på ett tag och det var det ju även för Petra. Hon blev även lite trött efter ett tag, förstårligt!

Jag drog även ner mamma för att försöka få till lite bilder, jag kan säga att hon misslyckades rätt rejält! Så tyvärr har jag inga bilder att skicka till resten av min ridgrupp knappt så man ser vad det är på bilderna. Men hon försökte iallafall ;)
Det blev ju även lite mörkt nästan direkt så det är ju inte det lättaste att knäppa kort då.

detta är alltså den bästa bilden, söt ponny med tjock mage iallafall ♥


resten av bilderna såg ut såhär, inte så mycket att ha alltså.....



Kommentarer
Postat av: Lina

Thehe :)

2011-09-12 @ 22:11:07
URL: http://ryttarre.blogg.se/
Postat av: Mamma

...du är gullig och snäll...för bilderna var jätte dåliga, men jag är ju ovan kameran också... ;)

2011-09-13 @ 21:01:28
Postat av: Gabbanacat

Fin häst! :D

2011-09-15 @ 15:28:17
URL: http://www.nattstad.se/gabbanacat
Postat av: guustav!

2011-09-15 @ 21:28:00
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/
Postat av: gustav

men du va välll tvungen att lägga upp den bilden på mig va?? världens smile, armbågarna raktut o vänster foten... vad gör ja me den ??????

2011-09-15 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0