SEGT

Bloggen står väldigt still just nu, vilket beror på att jag absolut inte kommer på något att blogga om... Skolan har börjat komma igång ordentligt nu, vilket gör att när man kommer hem från skolan är man helt slut. Allt som oftast har man även någon/några läxor som ska göras.

Har inte varit ner på stallet sedan i måndags vilket är jätte tråkigt och jag har verkligen saknat det, speciellt har jag självklart saknat Petra.
Imorgon ska jag försöka fixa skjuts ner dit, om än bara för att mysa med Petra. Det kommer ju antagligen vara ganska dött där nere eftersom det inte är några lektioner.
Får se om kameran följer med, så kanske det blir några bilder på söthästarna i hagen, har jag tur kanske någon rider också?

Ska verkligen försöka blogga lite mer - men kompisar, stallet och skolan har första prioritet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0