TERRÄNG

Idag var alltså min ridgrupp upp till terrängbanan och hoppade.
Jag fick rida Rasmus som jag inte har ridit sen någong gång före sommaren skulle jag tro?
Gick iallafall helt okej, trots 2 avramlingar... Jag tappade honom lite efter att vi hade galopperat genom vattnet och skulle hoppa en "stockpyramid" efter, så då var han smart och stannade, det gjorde däremot inte jag. (a)
Sedan var det någon sten i skogen som han blev "livrädd" för efter att vi hade hoppat banken, så då flög han rakt och sidan. Det var jag ju inte direkt med på.
Men ingen skada skedd, en blå och svullen höft bara.

Annars tyckte jag faktiskt att det flöt på helt okej, även om det gick lite väl segt ibland.
Måste säga att det var sjukt roligt att få testa på det, vi ska dit även nästa söndag och då ska jag rida Evita istället. Längtar redan!

Rasmus och en tjej som red honom på fälttävlanslägret i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0