Design

Det är några stycken som har ändrat om på sina bloggar under dom senaste dagarna vilket har gjort att jag också blivit väldigt sugen på det. Tror jag börjar lite smått med det nu ikväll, har ju faktiskt haft sama utséende på bloggen en väldigt lång tid nu - iallafall längre än jag brukar.
Det blir i alla fall en total makeover om jag nu ändrar något just ikväll, header, design, helt enkelt allt. Jag vet inte riktigt vilken färg/tema jag vill ha på det hela, men någonting färgglatt skulle inte sitta helt fel.

Jag har nog aldrig haft en riktigt färgglad blogg utan det har alltid blivit grått, ljusrosa eller brun, alltså väldigt dystra färger. Men nu är det vår och snart sommar så jag är absolut sugen på något med stark färg efter denna gråa och trista vinter som har varit.

Jag är absolut inte duktig på att fixa detta men jag tycker det är roligt så jag sitter mer än gärna och pysslar med det när jag har tid.
En header som jag har haft tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0