Ledig ledig ledig

Ber om ursäkt för min obefintliga uppdatering under dom två senaste dagarna. Anledningen är att jag helt enkelt inte har haft möjlighet/tid att sitta vid datorn. I måndags hade jag ridlektion och när jag kom hem var det i princip "poff" direkt till sängen eftersom jag skulle upp 04.35 nästa dag. 

Anledningen till det var som jag skrivit tidigare att jag var i Stockholm med skolans nior igår. Vi var på riksdagen, Naturhistoriska och vi hade även några timmars fritt. Resan var rolig och resan hem spenderades med headsetet i öronen, Skellefteå - Brynäs. Tyvärr förlorade dom så det väntar en ny match på torsdag. Då är det dags att ta hem guldet efter två missade chanser. Vi lyckades inte få några biljetter eftersom medlemmarna hade förtur så dom tog i princip slut igår, surt! Jag och Dogge får ha våran egen hockeyfest här hemma eftersom pappa jobbar och mamma är i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0