Dagarna går i 1

Varit igång från klockan 06.00 imorse och började skolan 08.05 och slutade 15.30 - träffade mamma i stan, handlade lite kläder, åkte hem och färgade håret, åkte ner på stallet och kollade på lite ridlektioner och nu har jag landat hemma i lägenheten igen.

Idag har jag hittat min "hatdag" på skolan. Flera timmars hål och jag åker hemifrån vid 7 och är hemma vid 17... värdelöst! Som tur är kan man ta en tur ner på stallet och ladda batterierna lite. Det var verkligen roligt att kolla på lektionerna idag, glada hästar och glada ryttare - precis som igår under våran lektion. 

Efter att ha klagat på dagen idag kan jag även berätta att morgondagen är fantastisk, jag har endast 3 lektioner. Det betyder att jag kommer komma hem tidigare och förhoppningsvis har mer tid till bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0