Glad tjej

Nu är jag hemma igen efter en otroligt lång dag, vi har hållt på att flytta och fixat i lägenheten sen klockan halv 8 imorse. Men allt har flytit på bra och om inte allt för länge är den inflyttingsbar, det saknas bara ben till sängen och sedan ska vi tvätta sofföverdrag och så vidare imogon. Sen så, då bor jag i Delsbo stor del av tiden. 

Anledningen till att jag flyttar är för att jag ska börja gymnasiet till hösten. Mina föräldrar och min lillebror (ja, och jag också) har nu flyttat ut mitt i skogen ungefär, vilket gör att det blir väldigt långt till bussar. Därför var den bästa lösningen att flytta till Delsbo där jag har nära till både bussar och stallet.

På vägen hem åkte vi förbi stallet - och jag måsta då självklart stanna och hälsa på Casper. Jag hoppade ur bilen och ropade på honom, gissa vem som kom direkt? Världens bästa långöra Blev kvar där i hagen och kliade honom ett tag, han har börjat lite med det som Petra alltid gjorde - att visa vart han vill bli kliad. Det händer inte hela tiden, men då och då åker mulen iväg till något ställe där det just då kliar. 
En bild från förra veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0