Kaos

Jag saknar bloggen något otroligt och måste börja planera så att jag hinner med den ordentligt. Hela mitt liv har blivit kaos sedan jag började gymnasiet, det känns som att jag gör hur mycket som helst, men samtidigt inte någonting alls. Jag måste börja planera mina dagar ordentligt, vad som ska göras, vad som är viktigt/inte så viktigt och så vidare - detta kommer inte hålla i 3 år... 


Jag kan iallafall säga att jag älskar mitt schema, iallafall på onsdag, torsdag och fredag, tisdagarna ska vi inte prata om... det gör att början av veckan har varit väldigt stressig, men sedan lugnar det ner sig något. Att det har varit fullt upp under början av veckan märks när man kollar runt i lägenheten. Imorgon måste jag först och främst diska och städa. Annars har jag inte så mycket att göra imorgon, jag tror att jag slutar vid 2 och efter att jag fixat i lägenheten kommer jag ha gott om tid till bloggen. Ikväll har jag varit barnvakt och kom nyss hem, därför får disken vänta tills imorgon - jag är tröttare än tröttast. 

Planeringen måste vara igång tills vi börjar komma igång ordentligt med plugget, annars kommer det spåra ur totalt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0