Min torsdag

Åker till lägenheten klockan 8, eftersom jag har flyttat dit i princip alla mina kläder måste jag dit innan det bär av till stallet. Där är det avslutning för sommarens allra sista läger, vart har egentligen alla dessa veckor tagit vägen? Det är ett nybörjarläger denna vecka, så jag kommer antagligen att hjälpa till att leda och så vidare. 

Beroende på vilken tid detta tar slut så tror jag att jag åker "hem" ett  tag innan jag ska ner till stallet igen och rida Tille. Hur härligt är det inte att kunna cykla fram och tillbaka till stallet som man vill, underbart! Jag har ännu inte varken någon data eller internet i lägenheten, det betyder att det inte blir några live-uppdateringar. Däremot  har jag fixat iordning ordentligt med tidsinställda så bloggen hålls igång. 
Tille och Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0