Ridlektion 27 augusti

Nu är jag hemma efter höstens första ridlektion och återigen kan jag bara konstatera hur j*vla bra Casper är. Jag trivs så otroligt bra med den hästen. Idag tyckte både jag och han att det var riktigt lajbans.

Idag var det även öppet hus på ridskolan och ett sponsorhinder skulle invigas, så det fick våran grupp göra. Vi tog inte alls många språng, men Casper kändes superfin! Han var otroligt taggad, men kontrolerbar. Det kom några glädjeskutt och luftsprång då och då - jag tycker bara att det är roligt att han har så mycket energi, det blir så mycket lättare att rida honom då.

Sandra var där och fotade, så har jag tur så kanske jag får lite bilder? :) 


Kommentarer
Postat av: Sandra

klart du får, så fort jag fixat dom :D

Svar: tack! :)
Victoria Mickelsson

2012-08-27 @ 22:31:03
URL: http://dkrsryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0